Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2009

ΤΙ ΕΙΠΕ Ο ΚΟΥΠΕΡ ΝΩΡΙΤΕΡΑ ΣΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ ΠΡΙΝ ΤΟ ΝΤΕΡΜΠΙ


Τελείωσε πριν από λίγο η πρώτη επίσημη συνέντευξη Τύπου του Έκτορ Ραούλ Κούπερ, στην αίθουσα τύπου του Βικελίδης, πριν το ντεμπούτο του στον πάγκο της αγαπημένης μας ομάδας.

Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε τι δήλωσε:



'Θα κάνω ντεμπούτο σε ένα πολύ σημαντικό παιχνίδι, το νοιώθω από την συμπεριφορά και τον ενθουσιασμό του κόσμου, όπου και αν τον συναντώ.
Είμαστε αισιόδοξοι, έχουμε δουλέψει πολύ 10 μέρες, προσπαθούμε να διορθώσουμε τις αδυναμίες μας και να βρούμε τα αδύνατα σημεία του αντιπάλου.
Έχουμε αλλάξει κάποια πράγματα στην τακτική.
Έχουμε να παίξουμε με ένα αντίπαλο που στηρίζει το παιχνίδι του στην δύναμη, αλλά είμαστε έτοιμοι και αισιόδοξοι και πάμε για να κερδίσουμε γιατί αυτή είναι η φιλοσοφία μας.
Είμαστε πολύ χαρούμενοι για την συμπεριφορά των ποδοσφαιριστών μας και την διάθεση που δείχνουν μέχρι τώρα.
Σε γενικές γραμμές η φιλοσοφία μου είναι να δίνω ίσες ευκαιρίες σε όλους, άσχετα με το αν πριν έπαιζαν 1 λεπτό ή βασικοί.
Ακόμα δεν μπορούμε να αλλάξουμε πολλά πράγματα.
Η μόνη ερώτηση που δεν θα απαντήσω είναι με ποιό σύστημα και ποιούς ποδοσφαιριστές θα παίξω οπότε παρακαλώ μην μου κάνετε τέτοιες ερωτήσεις.
Για τον Αμπρέου, αν όταν έρθει είναι ξεκούραστος και έχει ενθουσιασμό να αγωνιστεί, τότε θα μιλήσουμε μαζί του και μπορεί να τον πάρουμε στην αποστολή μαζί μας.
Έχω ήδη μια καλή εικόνα της ομάδας, έχει καλούς παίχτες, καλό πνεύμα και όρεξη για δουλειά.
Σε γενικές γραμμές μια ομάδα πολύ καλή και αυτό θα πρέπει να αρχίσουμε να το δείχνουμε σε κάθε παιχνίδι.
Για την τακτική, υπάρχουν πράγματα που τα έχουν ήδη καταλάβει οι παίχτες μου, όμως χρειάζεται δουλειά ακόμα.
Η πιο μεγάλη μου απαίτηση είναι να βλέπω να δίνουν τα πάντα οι ποδοσφαιριστές και στα παιχνίδια αλλά και στις προπονήσεις και αυτό το βλέπω.
Η πίεση, είναι ότι καλύτερο για μένα γιατί σου δίνει στόχους.
Όταν έχεις πίεση , σημαίνει ότι κάποιοι περιμένουν κάτι από σένα και αυτό είναι κάτι που μου αρέσει, με κάνει να νοιώθω ζωντανός!
Πρέπει σιγά σιγά από τα επόμενα παιχνίδια να δούμε την ομάδα του Κούπερ, αυτό είναι σίγουρο.
Εδώ ο κόσμος ζει πιο έντονα και περισσότερο τα ντέρμπι από ότι στην Ιταλία, παρόλο που εκεί είναι πιο διαφημισμένα.
Υπάρχει μεγαλύτερος φανατισμός και απαίτηση.
Για να κερδίσουμε φτάνει και ένα γκολ, αρκεί να μην δεχθούμε κανένα.
Εγώ δεν είμαι το αστέρι της ομάδας και δεν αισθάνομαι έτσι.
Τα αστέρια είναι οι ποδοσφαιριστές, εγώ είμαι απλά ο υπεύθυνος.
Αυτοί κερδίζουν και αξίζουν να χαρούν την δόξα.'


6 σχόλια:

  1. ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΔΕΞΙ ΕΚΤΟΡΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΛΕΤΕ ΝΑ ΛΗΞΕΙ 0-1???? ΑΦΟΥ ΑΡΚΕΙ ΕΝΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. as liksei kai miso-miden file....

    pame gera re parte to diplo na goustaroume!

    VAMOS

    vag dario -3-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. poly wraia ta eipe o anthrwpos
    an ta kanei kiolas..
    symbolaio gia panta!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ektora i kardia m mazi s re palikare!pare tn diplara m tn...antipalo k kane mas n 3eskasoume apo tis teleftaies stenoxwries mas!eisitiria dn exoume alla t 3erete oti gia 1 akomi fora 8 maste noita st plevro sas m t pnevma k tn psixi mas!the time has reached,vic is ours...

    ΑπάντησηΔιαγραφή