Σάββατο 11 Ιουλίου 2009

ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΦΛΑΒΙΟ


Μετά τις υπογραφές των συμβολαίων, ο Flavio Pinto de Souza έκανε και τις πρώτες του δηλώσεις, στο επίσημο site της ΠΑΕ ΑΡΗΣ:



Το νέο μεταγραφικό απόκτημα του ΑΡΗ Flavio Pinto de Souza μετά την υπογραφή του συμβολαίου του μίλησε στο arisfc.gr για τη νέα του ομάδα και τις δικές του φιλοδοξίες: «Ήρθα σε μία μεγάλη ομάδα Είμαι στην Ελλάδα τα δύο τελευταία χρόνια και έχω αντιληφθεί σε ποια ομάδα θα αγωνίζομαι. Άλλωστε έπαιξε και αυτό το γεγονός τον ρόλο του για να συνεχίσω την καριέρα μου στον ΑΡΗ. Είμαι πολύ χαρούμενος που θα αγωνιστώ στον ΑΡΗ. Ήδη γνωρίζω τους περισσότερους από τους νέους μου συμπαίκτες και φυσικά το νέο μου προπονητή Ιομάρ Μαζίνιο που όλοι γνωρίζουμε την ιστορία του στο ποδόσφαιρο, πόσο μάλλον εμείς οι Βραζιλιάνοι. Πλέον ανυπομονώ να ενσωματωθώ με την ομάδα και να ξεκινήσω προετοιμασία. Ξέρω ότι πρέπει να δουλέψω σκληρά, αλλά είμαι έτοιμος για αυτό. Άλλωστε ο ΑΡΗΣ έχει τους πλέον ένθερμους οπαδούς στην Ελλάδα και αποτελεί επιθυμία μου να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό προκειμένου μαζί με τους συμπαίκτες μου, να προσφέρουμε χαρά στον κόσμο μας».

1 σχόλιο: