Τετάρτη 1 Ιουλίου 2009

ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΧΡΟΝΙΑ.....



Άρη γλυκιά μου, ομάδα μεγάλη,όλοι εσένα φοβούνται γιατί,
Άρη μου είσαι, αυτό να το ξέρουν,πρώτη ομάδα κι η πιο δυνατή

Άρη Άρη, εσύ 'σαι το καμάρι, Άρη Άρη, ομάδα ξακουστή,
κι όποιος έρθει, αντίπαλος μ' εσένα,πρέπει πρώτα καλά να το σκεφτεί!

Άρη γλυκιά μου, ομάδα μεγάλη,έχεις φιλάθλους που σε αγαπούν,
είναι Αρειανοί και το έχουν καμάρι,και το κεφάλι ψηλά το κρατούν

Άρη Άρη, εσύ 'σαι το καμάρι, Άρη Άρη, ομάδα ξακουστή,
κι όποιος έρθει, αντίπαλος μ' εσένα,πρέπει πρώτα καλά να το σκεφτεί!



Δεν περνάνε οι ώρες...........







6 σχόλια:

  1. Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ...
    ΚΛ.ΒΙΚΕΛΙΔΗΣ ΝΤΟΥΜΑΝΙ...
    ΑΡΗ ΕΙΣΑΙ Η ΖΩΗ ΜΟΥ...
    ΒΑΜΟΣ ΑΡΗΣ...
    ΤΡΕΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΗ...
    ΑΡΗΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ...
    ΑΡΗΣ ΚΑΙ ΖΗΜΙΑ ΣΤΑ ΜΥΑΛΙΑ...
    ΑΡΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΦΑΜΙΛΙΑ ΣΟΥΠΕΡ3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ooooooo ARH s agapw!
    mesa sthn kardia m
    exw to theo!!
    vamos areianara vamos campeon!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΑΤΡΙΩΤΑΚΙ ΚΑΛΑΜΑΤΙΑΝΕ,ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΑΡΡΩΣΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ.ΤΙ ΝΑ ΣΕ ΚΑΝΩ ΟΜΩΣ?ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΜΟΥ ΠΗΓΕΣ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΔΟΥΛΕΙΑ.ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ.ΘΑ ΠΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΣΕΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΛΑΟΣ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΟΥΣ ΡΑΝΤΕΒΟΥ!
    ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ ΑΔΕΡΦΙΑ!
    ΠΑΜΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωραίο τάκλιν του Νασούτη και πάσα στον Ναφτή,μπαλιά στον Γκρασιάν και σέντρα στη μεγαάλη περιοχή,κεφαλιά του Αμπρέου και γκοοοοοοοοοοοοοοοοολλλλλλλλλλ.............γκοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοολλλλλλλλ....
    άντε ρε Αρειανάρα αρρώστια.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΦΙΛΕ ΑΝΩΝΥΜΕ.ΚΑΛΟ ΑΡΡΩΣΤΑΚΙ ΕΙΣΑΙ ΚΙ ΕΣΥ.ΑΡΧΙΣΕΣ ΗΔΗ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΣΕΝΑΡΙΑ.ΩΡΑΙΟΟΟΟΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή