Σάββατο 23 Μαΐου 2009

ΑΡΕΙΜΑΝΙΟΣ: Η Επιστροφή


Καλημέρα σε όλους...

Χαιρετίζω και εγώ με αυτό το κείμενο όλη την παρέα (μικρή προς το παρόν, αλλά πιστεύω πως θα γίνει τεράστια σύντομα....)

Θέλω από την αρχή να πω και να ξεκαθαρίσω ορισμένα πράγματα. Όταν μου ζητήθηκε να συμμετάσχω σε αυτή την προσπάθεια, η αλήθεια είναι πως δεν το σκέφτηκα και πολύ. Η ιδέα αυτή έχει δουλευτεί πολύ στα μυαλά ορισμένων ανθρώπων και όταν κρίθηκε ότι είναι το κατάλληλο timing, πήρε σάρκα και οστά.

Μέσα από δω θα τα λέμε λοιπόν από δω και πέρα!
Τι θα λέμε όμως?

Βασικά θα μιλάμε για τον ΑΡΗ μας, όμως η στήλη μου δεν θα έχει ΜΟΝΟ αυτή την μορφή. Ο ΑΡΗΣ, δεν είναι αποκομένος από το κοινωνικό σύνολο, ούτε βρίσκετε μέσα σε καμία γυάλα. Ο ΑΡΗΣ είναι ένας ζωντανός οργανισμός, συνεχώς εξελισόμενος, απόλυτα ενταγμένος και αλληλοεπιδρούμενος με την κοινωνία στην οποία ζει και ζούμε! Συνεπώς και η στήλη θα ασχολείτε εκτός ΑΡΗ και με διάφορα άλλα θέματα που ΦΑΙΝΟΜΕΝΙΚΑ ίσως είναι άσχετα, όμως πιστέψτε με ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ!!



Άλλωστε ένας από τους πιο βασικούς λόγους που δέχτηκα να συμμετάσχω σε αυτή την ιδέα είναι ότι ΕΔΩ δεν υπάρχει γραμμή, ΕΔΩ είμαι ελεύθερος να γράφω ΟΤΙ ΘΕΛΩ, ΟΠΩΣ ΘΕΛΩ, ΟΣΟ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΩ!
ΕΔΩ ο κάθε αρθρογράφος, έχει την ΘΕΣΗ ΤΟΥ, ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ, ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ και ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΟΤΕ δεν θα τον ενοχλήσει για την ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ.....
Επαγγελματίες δεν είμαστε, ΟΛΟΙ όσοι γράφουμε και θα γράφουμε εδώ το κάνουμε και ΘΑ το κάνουμε ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΑ .....
Για αυτόν τον λόγο και η στήλη μου θα γράφετε όποτε κρίνω ότι έχω κάτι να πω και να καταθέσω, όσο συχνά κρίνω πως χρειάζετε, άρα μην περιμένετε καμία περιοδικότητα!

Θέλω επίσης να διευκρινήσω πως ότι θα γράφετε εδώ αποτελεί ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΜΟΥ ΑΠΟΨΕΙΣ και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζει το blog ή οποιονδήποτε άλλο. Η κριτική και τα σχόλια μου, έχουν πάντα ως κίνητρο την αλήθεια και το καλό του ΑΡΗ ΜΑΣ, όπως φυσικά το αντιλαμβάνομαι εγώ! Και όπως ισχύει για όλους μας, θα ΚΡΙΝΟΜΑΙ και εγώ.....

Αυτά ήθελα να τα πω αντί προλόγου. Νομίζω είναι πολύ πιο σημαντικό να διευκρινιστούν αυτά, στο πρώτο μου ποστάρισμα, έτσι ώστε να είμαστε από την αρχή ξεκάθαροι.....

Μέχρι την επόμενη φορά...

ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ Ο ΑΡΗΣ

ΑΡΕΙΜΑΝΙΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου